Jag vill beställa extrakanaler till min digital-TV
Du behöver fylla i blanketten ”digitala tilläggskanaler” för detta. Du hittar den genom att klicka här.
Jag vill beställa extrakanaler till min digital-TV Läs mer »
Du behöver fylla i blanketten ”digitala tilläggskanaler” för detta. Du hittar den genom att klicka här.
Jag vill beställa extrakanaler till min digital-TV Läs mer »
Detta tyder på att något är fel på signalen. Börja med att testa byta antennkabel eller testa i ett annat TV-uttag. Kvarstår problemen, testa om möjligt att koppla en antennkabel direkt mot TV-noden, detta för att utesluta TV-uttagen och ev. kopplingar i fastigheten.
Kvarstår problemen, kontakta vår kundtjänst.
Min digital‑TV hackar och bilden fryser/hoppar Läs mer »
Vi levererar kabel-TV via fiber, vilket innebär att du får ett analogt baspaket i grund och botten. Detta innebär att du kan sprida signalen i din fastighet och du behöver inte ha någon extra utrustning för att titta på TV, allt som krävs är att TV:n är ansluten med en antennkabel.
Om du vill kan du komplettera med digital-TV för att få bättre bild, EPG (elektronisk programguide) samt möjlighet till fler kanaler och även HD-kanaler. Digital-TV kräver ett digitaltkort samt en digitalbox eller CA-modul per TV som du vill få in de digitala kanalerna på. För mer information, använd menyn högst upp på sidan.
Hur fungerar er TV-lösning? Läs mer »
Bor du i en villa som är ansluten till vårt fibernät kan vi i de flesta fall leverera TV, men kontrollera med vår kundtjänst hur det ser ut för just dig.
Bor du i ett flerfamiljshus behöver bostadsrättsföreningen eller hyresvärden teckna ett kollektivt avtal för samtliga lägenheter.
Kan jag få TV från er? Läs mer »
Du kan beställa tjänster på följande vis:
– Ringa vår kundtjänst och beställa över telefon.
– Kontakta kundtjänst för att få beställningsblanketter hemskickade.
– Ladda ned beställningsblanketter från vår hemsida under Avtal.
Hur beställer jag tjänster? Läs mer »